-->

sabato 26 dicembre 2015

A new Vision of art.


Ciao @, this is my last creation, " A new Vision of art." by Flavio Fassio with my logo sign.
My happy face, is looking at the painting, with the joy to have found something new.

Ciao @, questa è la mia ultima creazione, "Una nuova visione dell'arte." di Flavio Fassio con il mio logo segno. La mia faccia felice, sta guardando il dipinto, con la gioia di aver trovato qualcosa di nuovo.

The following Video is a Manifesto of my new art.                  Il Prossimo Video è il Manifesto della mia arte nuova.



This Video is Handmade with my new tech. Painting of Transformation.

Questo Video è dipinto a mano grazie alla mia nuova tecnica Pittura di Trasformazione.

 
Flavio Fassio
                                                         Painter - Inventor - Blogger                           
            I  wrote short stories around my art or my video.


 I am the first handmade painter of Video in HD    quality with Music.
  
Please Subscribe by Email to this blog.          Prego iscriviti con E-mail al Blog.

Nessun commento:

Posta un commento

© Ceci n'est pas un "Quadro". | Powered by Blogger | Design by Enny Law - Supported by IDcopy